مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-14اقتصادي

پایان پروازهای اربعین در مازندران


مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به افزایش ظرفیت های حمل و نقل هوایی برای انجام پروازهای اربعین، گفت: عملیات پروازی ویژه اربعین حسینی فرودگاه های استان مازندران با انجام آخرین پرواز در تاریخ 19 شهریور ماه 1402 پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سعدالله وطن خواه امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات پروازی ویژه اربعین حسینی فرودگاه های استان مازندران با انجام آخرین پرواز در تاریخ 19 شهریور ماه 1402 پایان یافت.

وی گفت: امسال شرایط فرودگاه ها با تدابیر اندیشیده شده و تاکیدات مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران متفاوت تر از سال های قبل بود و فضای سازی ترمینال ها و اماکن عمومی به جهت فضاسازی و نصب اِلِمان های  مذهبی و ایجاد موکب حال و هوای اربعین و کربلا را تداعی می کرد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اینکه عملیات پروازی ویژه اربعین حسینی فرودگاههای استان مازندران با انجام آخرین پرواز در تاریخ 19 شهریور ماه 1402 پایان یافت، افزود: امسال بازه زمانی انجام پروازهای اربعین به منظور استفاده بهینه مردم از ظرفیت های حمل و نقل هوایی استان افزایش یافته بود.

وطن خواه یادآور شد: با پیگیری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته امسال تعداد 44 پرواز رفت و برگشت شامل 40 پرواز از مرز هوایی فرودگاه شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پروازهای اربعین در مازندران

پایان پروازهای اربعین در مازندران