مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-13سياسي

ستاد خدمات سفر گلستان آماده خدمت به مسافران در تعطیلات پایانی ماه صفر است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای خدمت رسانی شایسته به زائران بارگاه امام رضا (ع) و مسافران تعطیلات پایانی ماه صفر و تمرکز جدی بر نظارت تأسیسات گردشگری و اقامتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدجواد ساوری، دیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان در آستانه تعطیلات آخر ماه صفر ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، گفت: در حال حاضر با پیک سفر مواجه هستیم که تعطیلات پایان ماه صفر و تعطیلات نیمه نخست مهرماه را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: این در حالی است که در تعطیلات پایانی ماه صفر مقصد تعداد قابل توجهی از زائران به سمت مشهد مقدس خواهد بود و به تبع این اقدام استان گلستان نیز در کنار سایر استان های معین خراسان رضوی، با پیک سفر این ایام مواجه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در تلاش است با توجه به قرارگیری این استان در مسیر تردد شمار زیادی از هموطنان عزیز که از سایر استان ها در تدارک تشرف برای زیارت مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) هستند، وفق وظایف و ماموریت های قانونی و محوله، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات درشان مسافران و زائران امام هشتم شیعیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد خدمات سفر گلستان آماده خدمت به مسافران در تعطیلات پایانی ماه صفر است

ستاد خدمات سفر گلستان آماده خدمت به مسافران در تعطیلات پایانی ماه صفر است