مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-27اقتصادي

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه برقی در 10 شهرستان فارس


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: همزمان با هفته دولت، افتتاح و بهره برداری از حدود 3 هزار میلیارد ریال پروژه برقی در سطح 10 شهرستان تحت مدیریت این شرکت عملیاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا سلاحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه رجایی و باهنر و تبریک این ایام، گفت: هفته دولت یکی از مناسبت های مهم برای بیان و معرفی اقدامات شاخص و اثرگذار دستگاه های مختلف اجرایی به شمار می رود.

سلاحی با تاکید براینکه اقدامات نظام جمهوری اسلامی طی بیش از 4 دهه گذشته، به توزیع عادلانه امکانات و ارتقای کمی و کیفی خدمات در سطوح مختلف منجر شده است، گفت: صنعت برق به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه، بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی دستخوش دگرگونی عظیمی شده است.

او با اشاره به اقدامات اجرایی شده توسط شرکت توزیع نیروی برق شیراز، گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته تعداد 16 عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 321 میلیارد ریال، برای افتتاح در هفته دولت آماده شده که بخشی از آنها تا کنون به بهره برداری رسیده است و مابقی افتتاح می شود.

سلاحی ضمن یادآوری اینکه، توسعه خدمات در نقاط مختلف کشور، منجر به ارتقاء زیرساخت ها شده است، گفت: پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت امسال شامل طرح های نیرورسانی شهری و روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه برقی در 10 شهرستان فارس

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه برقی در 10 شهرستان فارس