مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-13سياسي

هوش مصنوعی از حوزه های ویژه پنجمین دوره جایزه مصطفی در اصفهان است


مسئول دبیرخانه پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی(ص) گفت: هوش مصنوعی از حوزه های ویژه پنجمین دوره جایزه مصطفی در اصفهان است که برنامه متنوعی برای آن تدارک دیده ایم.

- اصفهان-مسئول دبیرخانه پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی(ص) گفت: هوش مصنوعی از حوزه های ویژه پنجمین دوره جایزه مصطفی در اصفهان است که برنامه متنوعی برای آن تدارک دیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ربانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی (ص) اظهار داشت: مهم ترین دستاورد بشر توجه به علم و دوری از جهالت است که ماحصل فعالیت های انبیأ و دغدغه پیامبر اکرم (ص) بوده است.

وی افزود: از طرف دیگر یکی از دستاوردهایی که جمهوری اسلامی به ویژه در چند دهه اخیر داشته ارتقا و رشد علم و فناوری است که در این عرصه توانسته با دنیا رقابت کند و دست مایه دشمنی های بیشتر شده است.

مسئول دبیرخانه پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی (ص) خاطر نشان کرد: جوایز به آثار بدیع و تأثیرگذار دانشمندان جهان اسلام اعطا می شود و از سال 1391 هفته جایزه مصطفی (ص) شکل می گیرد.

وی ادامه داد: به واسطه این رویداد بین المللی برنامه های مختلفی در حاشیه آن برگزار می شود که به منظور شبکه سازی، ظرفیت سازی و … است و حدود 150 نفر دانشمند خارجی در این روید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی از حوزه های ویژه پنجمین دوره جایزه مصطفی در اصفهان است

هوش مصنوعی از حوزه های ویژه پنجمین دوره جایزه مصطفی در اصفهان است