مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-13سياسي

خط خدمت هلالی ها در مسیر بهشت/ اعزام 120 داوطلب به مشهد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح قدم به قدم در مسیر بهشت، 120 عضو جوان داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

- بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح قدم به قدم در مسیر بهشت، 120 عضو جوان داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هنوز عرق خدمت به زائران اربعین بر جبین دارند اما برای خلق حماسه ای دیگر از جنس همدلی و بشر دوستی عازم مشهد می شوند.

کوله شان را از چند روز قبل بسته اند اما امروز با چشمانی سراسر از شوق و دلی لبریز از حس نوع دوستی و مهربانی راهی سفر می شوند.

رفتند و می روند تا باری دیگر با ارائه خدماتی امدادی، درمانی و بهداشتی به زائران ائمه اطهار بر پرونده عملکردشان ضمیمه ای درخشان پیوست دهند.

رفتند تا هلال مهربانی ها بر مسیر انسانیت و بشر دوستی روشن بماند و رسم ائمه اطهار در دستگیری از نیازمندان و کمک به هم نوعان باری دیگر مرور شود.

این حکایت نیروهای داوطلب هلال احمر خراسان جنوبی بوده که هیچ صحنه ای از خدمت رسانی ها را خالی نگذاشته و برای کمک به مردم به ویژه زائران ائمه اطهار و امامان معصوم سر از پا نمی شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط خدمت هلالی ها در مسیر بهشت/ اعزام 120 داوطلب به مشهد

خط خدمت هلالی ها در مسیر بهشت/ اعزام 120 داوطلب به مشهد