مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-13اقتصادي

تفاهم نامه تولید وکشت 100هزار اصله نهال حرا در هرمزگان امضا شد


با حضور استاندار هرمزگان، تفاهم نامه چهار جانبه تولید و کشت 100 هزار اصله نهال حرا در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اهمیت درخت برای کشور برای زندگی برای مردم و با تاکید رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی و به منظور برون رفت از مواجه با چالش های مختلف محیط زیستی از قبیل آلودگی هوا، فرسایش خاک بیابان زایی و ریزگردها فرونشست، زمین سیل و.

تقویت پوشش گیاهی و گسترش فضای سبز کشور و استان مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و استان کلید خورده است.

لذا در همین رابطه و به منظور هم افزایی و گشترش همکاری های بین دستگاهی تفاهم نامه چهارجانبه میان استانداری هرمزگان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، اداره کل محیط زیست هرمزگان و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تنظیم، مبادله و امضا شد.

بر مبنای این تفاهم نامه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش قرار است ظرف مدت مشخص در غرب بندرعباس اقدام به کاشت درخت حرا در راستای حفظ محیط زیست و تقویت فضای سبز این منطقه کند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: امروز شاهد امضای یک تفاهم نامه در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز در سطح استان بودیم و مقرر شد شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این زمینه فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه تولید وکشت 100هزار اصله نهال حرا در هرمزگان امضا شد

تفاهم نامه تولید وکشت 100هزار اصله نهال حرا در هرمزگان امضا شد