مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-13ورزشي

تلاش برای کمک به تیم شاهین بوشهر/ فرمانداری مصوبه را رد کرد


رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به تلاش اعضای شورای شهر برای کمک به تیم شاهین گفت: کمیته انطباق فرمانداری با این مصوبه مخالفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش ظهر چهارشنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: اعضای شورا طی طرحی که ارائه دادند خواستار اصلاح مصوبه پیرامون واگذاری تیم شاهین شده بودند اما این طرح توسط کمیته انطباق فرمانداری با این عنوان که باید لایحه از سوی شهرداری باشد و شورا نمی تواند طرح بدهد، رد شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام کمیته انطباق جایگاه شورا را زیر سوال برده است، از طرفی زمان اندکی به آغاز لیگ دسته دوم باقی مانده و اگر این تیم تعیین تکلیف نشود به دو رده پایین تر سقوط می کند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در صورت سقوط شاهین به رده های پایین تر کمیته انطباق فرمانداری باید در محضر مردم پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا تلاش کردند این تیم به رده های پایین تر سقوط نکند، ابراز داشت: با توجه اظهارات فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای کمک به تیم شاهین تابان، ما نیز از آن استقبال می کنیم و در حد توان در کنار آن ها خواهیم بود.

نیک روش با بیان اینکه در هفته گذشته اتفاقاتی در شهر رخ داد که برخی از آنها با شورا و شهرداری مرتبط بود، اظهار داشت: پیرامون رفوژ بزرگراه امام علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کمک به تیم شاهین بوشهر/ فرمانداری مصوبه را رد کرد

تلاش برای کمک به تیم شاهین بوشهر/ فرمانداری مصوبه را رد کرد