مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-13اقتصادي

ارزش افزوده محصولات صادراتی زنجان بالاتر از میانگین کشوری است


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با تاکید بر اینکه میانگین ارزش افزوده هر تن کالای صادراتی در کشور 348 دلار است، گفت: این ارزش افزوده برای محصولات صادراتی استان یک هزار 378 دلار یعنی چهار برابر میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی رنگ رونا امروز در نشست خبری با خبرنگاران به چالش های حوزه صادرات اشاره و اظهار کرد: هر چند چالش ها نسبت به سال های گذشته از جمله 97 و 98  کاهش یافته و جای تشکر دارد.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با تاکید بر زمان بر و انرژی بر بودن حل مشکلات ناشی از چالش های حوزه صادرات افزود: یکی از مشکلات ابلاغیه دو هفته پیش افزایش عوارض محصولات صادرات معدنی و فلزی خام و نیمه خام است که از نیم درصد به 2 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه قانون افزایش عوارض محصولات صادراتی خام و نیمه خام شامل صادرات چهار ماه گذشته سال هم می شود، تصریح کرد: وضع قوانین اینچنینی در وسط سال بر همه امور از جمله بازارهای هدف تاثیرگذار است.

رنگ رونا میزان صادرات استان در سال گذشته را 570 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: میزان صادرات در سال جاری 130 میلیون دلار بوده است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان شمش روی و سرب، مفتول مسی، ترانسفورماتور، محصولات لبنی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش افزوده محصولات صادراتی زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

ارزش افزوده محصولات صادراتی زنجان بالاتر از میانگین کشوری است