مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-17بين الملل

معاون نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به دلیل مخالفت با نتانیاهو برکنار شد


معاون نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به دلیل مخالفت با نتانیاهو برکنار شد - رسانه های رژیم صهیونیستی خبر دادند که در پی افزایش تنش میان نیروهای نظامی با کابینه نتانیاهو، رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم، حکم به برکناری معاون فرمانده نیروی دریایی داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی، امروز (پنج شنبه) خبر داد که ناخدا عوفر دورون معاون فرمانده نیروی دریایی ارتش صهیونیستی، پس از آن که اعلام کرد در اعتراض به لایحه موسوم به اصلاخات قضایی نتانیاهو، دیگر در نیروی ذخیره نخواهد بود، از مقام خود برکنار شده است.

به نوشته وبگاه العهد، برکناری این مقام نظامی عالی رتبه پس از آن صورت گرفت که دریادار دیوید سلمی فرمانده نیروی دریایی در مقر عملیات این نیرو با تعدادی از افسران عالی رتبه از جمله عوفر دورون که دست از خدمت در نیروی ذخیره کشیده بودند، به گفت و گو نشست تا آن ها را از تصمیم خود منصرف کند.

حکم برکناری این مقام نظامی به تأیید و امضای هرتزی هیلوی رییس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی رسیده است و طبق بیانیه ارتش اشغالگر قدس، قرار است طی روزهای آتی فرد دیگری از میان یگان ذخیره نیروی دریایی جای عوفر دورون را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به دلیل مخالفت با نتانیاهو برکنار شد

معاون نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به دلیل مخالفت با نتانیاهو برکنار شد