مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:162023-06-22اقتصادي

خسارت 9 هزار میلیارد ریالی سیل به ابنیه راه های استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،کلیم الله وٍثوقی با حضور در محل نصب سازه های پل انجیرلو با تشریح ابعاد خسارت های وارده سیل های هفته های اخیر به راه های استان گفت: خسارت وارده در بخش زیرسازی راه های استان 2 هزار و 270 میلیارد ریال ، در بخش روسازی هزار و 850 میلیارد ریال و ابنیه فنی راه های استان نیز پنج هزار و 390 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در جریان وقوع سیل های متعدد 389 راه روستایی در این استان آسیب دید که شامل 119 کیلومتر محور اصلی با 152 دستگاه ابنیه فنی و 695 کیلومتر راه فرعی روستایی با 765 دستگاه ابنیه فنی بوده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به تخریب پل بنیاد آباد در کیلومتر 55 جاده اصلی اردبیل - سرچم افزود: پس از تخریب این پل،طی 24 ساعت کنارگذر آماده شد و در ادامه 2 دستگاه پل خرپایی از زنجان ، قزوین و اردبیل به محل منتقل و بعد از نصب تردد از مسیر اصلی برقرار شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل  همچنین درباره عملیات احداث پل در محل پل تخریب شده انجیرلو در مسیر گرمی- بیله سوار اظهار کرد: هم اکنون کنار گذر در محل پل انجیرلو در دست احداث است و پل های خرپایی از قزوین بارگیری شده و طی 10 روز این کنار گذر زیرترافیک خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 9 هزار میلیارد ریالی سیل به ابنیه راه های استان اردبیل

خسارت 9 هزار میلیارد ریالی سیل به ابنیه راه های استان اردبیل