مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-17ورزشي

قلبی که از آمریکا برای ایران می تپد؛ حامد آفاق پس از سالها سکوتش را شکست


ستاره سال های گذشته بسکتبال ایران، در صحبت هایی بی پرده از شرایط بسیار بد بسکتبال ایران صحبت کرد و دلیل این شرایط را هم بی برنامگی و صرفا استفاده کننده بودن فدراسیون های قبلی دانست.

- قلبی که از آمریکا برای ایران می تپد؛ حامد آفاق پس از سالها سکوتش را شکست ستاره سال های گذشته بسکتبال ایران، در صحبت هایی بی پرده از شرایط بسیار بد بسکتبال ایران صحبت کرد و دلیل این شرایط را هم بی برنامگی و صرفا استفاده کننده بودن فدراسیون های قبلی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اوایل دهه 80 بود که بسکتبال ایران با شکوفا شدن نسلی طلایی متشکل از ستاره هایی چون مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، حامد حدادی و اوشین ساهاکیان موفق شد با کسب عنوان قهرمانی قاره کهن، در سطح آسیا خود را مطرح کند؛ تا جایی که حتی بسکتبال ایران برای نخستین بار جواز حضور در بازی های المپیک را کسب کرد و تبدیل به یک رشته المپیکی در ورزش کشور شد.

در همین راستا برای مرور خاطرات روزهای درخشان بسکتبال ایران و بررسی دلایل موفقیت این رشته در سال های قبل، پای صحبت های حامد آفاق، یکی از اعضای نسل طلایی بسکتبال ایران نشستیم.

بازیکنی که از منطقه خراسان کشف شد و با درخشش در رده های پایه به لباس تیم ملی بزرگسالان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلبی که از آمریکا برای ایران می تپد؛ حامد آفاق پس از سالها سکوتش را شکست

قلبی که از آمریکا برای ایران می تپد؛ حامد آفاق پس از سالها سکوتش را شکست