مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-21اجتماعي

کنارگذر پل اجیرلو ظرف یک هفته آینده تکمیل می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: کنار گذر پل تخریب شده انجیرلو در مسیر گرمی- بیله سوار با بارگیری پل های خرپایی، ظرف یک هفته تا 10 روز تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از وضعیت راه های سیل زده اردبیل با اشاره به وضعیت احداث پل در محل پل تخریب شده انجیرلو در مسیر گرمی- بیله سوار اظهار کرد: هم اکنون کنار گذر در محل پل انجیرلو با بارگیری پل های خرپایی از قزوین در حال احداث است که طی 10 روز این کنار گذر زیر ترافیک خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مشاور و پیمانکار اولیه برای اجرای سازه اصلی انتخاب شده و به زودی با پیمانکار به توافق نهایی خواهیم رسید که پروژه را آغاز کنند، افزود: پس از تخریب این پل راه فرعی روستایی برای ترافیک محلی آماده شد و برای تردد ترانزیتی هم مسیر بیله سوار، پارس آباد، مشگین شهر به سمت اردبیل پیش بینی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: تعیین تکلیف اعتبارات مدیریت بحران کشور یکی از چالش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل است که از سه سال پیش اعتباری به دستگاه های اجرایی در این زمینه داده نشده است.

وثوقی بر لزوم تأمین اعتبار برای خرید آبروهای پیش ساخته در باکس های بتنی و نیز خرید خرپاهای فلزی موردنیاز در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنارگذر پل اجیرلو ظرف یک هفته آینده تکمیل می شود

کنارگذر پل اجیرلو ظرف یک هفته آینده تکمیل می شود