مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 22:472022-10-07حوادث

اراضی ملی در شهرستان بیرجند رفع تصرف شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از رفع تصرف 2 هزار و 662 متر مربع اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی شهرستان بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف اراضی کرده است، دریافت کردند و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در معیت کارشناسان سازمان های مربوطه به محل تصرف اراضی اعزام شدند و پس از بررسی های انجام شده مشخص شد، فردی اقدام به تصرف 2 هزار و 662 متر مربع به ارزش 26 میلیارد و 620 میلیون ریال کرده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ماموران نسبت به رفع تصرف اراضی اقدام کردند اظهار داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و خرید و فروش اراضی فاقد سند توسط افراد سودجو و کلاهبردار، موضوع را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3635


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی در شهرستان بیرجند رفع تصرف شد

اراضی ملی در شهرستان بیرجند رفع تصرف شد