مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 22:072022-10-07سياسي

پیام رییس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت سید رضا موید


رییس مجلس شورای اسلامی، طی پیامی درگذشت شاعرپیشکسوت آیینی ، سید رضا موید خراسانی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی،  طی پیامی درگذشت شاعرپیشکسوت آیینی ، سید رضا موید خراسانی را تسلیت گفت.

در متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: انا لله و انا علیه راجعون درگذشت شاعر خوش قریحه و چهره ماندگار و برجسته ادبیات آیینی، مرحوم آقای سید رضا موید خراسانی موجب تاسف و تاثر گردید.

بسیاری از اشعار و سروده های استاد موید خراسانی به عنوان نقطه تلاقی مراثی و مداحی در رثای خاندان آل الله(ع) و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام و به ویژه دوران دفاع مقدس قرار دارد.

آثار فاخر این چهره برجسته جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری و تمامی شیفتگان و دوست داران اهل بیت(ع) قرار گرفته است، در گنجینه افتخارات عرصه ادبیات و فرهنگ دینی و آیینی کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه فرهنگی و ادبیات آیینی کشور، شاعران، مداحان و پیرغلامان خاندان عصمت و طهارت(ع)، خادمان، مجاوران حضرت رضا(ع)، آشنایان و خانواده گرامی، برای روح بلند ایشان در جوار بارگاه منور امام رئوف، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت سید رضا موید

پیام رییس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت سید رضا موید