مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-07سياسي

پیکر شهید مرزبان «امیرحسین خالص خمر» فردا در گلستان تشییع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مراسم تشییع جنازه شهید استوار دوم امیرحسین خالص خمر فردا ساعت 10/5 صبح از محل ستاد شهدا به سمت گلزار شهدا انجام می شود.

وی تصریح کرد: استوار دوم امیرحسین خالص خمر یکی از مرزبانان بسیار وظیفه شناس گلستانی بوده که در استان سیستان و بلوچستان به وظیفه خود عمل می کرد.

فرمانده مرزبانی گلستان خاطرنشان کرد: این مرزبان گلستانی در سوم مردادماه امسال در حین کنترل و مراقبت از مرز این استان از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر(عج) تهران بستری و تحت درمان بود.

وی ادامه داد: استوار دوم شهید خالص خمر بعد از 72 روز تحمل درد و جراحات و قرار گرفتن در حالت کما 13 مهرماه امسال به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ ستاد حاتمی گفت: در زمان تحت درمان بودن این شهید، سردار احمد علی گودرزی با حضور خود در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر(عج) در جریان درمان وی قرار گرفت.

وی بیان کرد: امنیت امروز مرزهای کشور و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رشادت های این عزیزان بوده که همه ما در ارامش و آسایش زندگی می کنیم.

انتهای پیام/83021


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید مرزبان «امیرحسین خالص خمر» فردا در گلستان تشییع می شود

پیکر شهید مرزبان «امیرحسین خالص خمر» فردا در گلستان تشییع می شود