مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-07اقتصادي

اسامی واردکنندگان مجاز خودرو در پایان مهر اعلام می شود


وزارت صمت با دقت الزامات قانونی را از شرکت ها مطالبه خواهد کرد و توانمندترین شرکتهای کشور که تضمین دهند خدمات پس از فروش و انتقال فناوری را ارائه دهند جهت واردات خودرو مجوز خواهند گرفت.

- قالیباف گفت: وزارت صمت با دقت الزامات قانونی را از شرکت ها مطالبه خواهد کرد و توانمندترین شرکتهای کشور که تضمین دهند خدمات پس از فروش و انتقال فناوری را ارائه دهند جهت واردات خودرو مجوز خواهند گرفت.

سخنگوی وزارت صمت گفت: بنا بر درخواست شرکت های متقاضی برای تکمیل مدارک مندرج در آیین نامه وارادت خودرو، یک ماه به آنها فرصت داده شد و اسامی شرکت های واجد شرایط واردات تا پایان مهر اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی ایرنا، امید قالیباف افزود: در سه هفته گذشته جلسات متعددی با شرکت های واردکننده خودرو برای بررسی مدارک برگزار شد که در نهایت 2 شرکت مرحله تکمیل الزامات قانونی را با موفقیت گذراندند و حداکثر تا پایان مهر اسامی همه شرکت های واجد شرایط اعلام می شود.

وی گفت: وزارت صمت با دقت الزامات قانونی را از شرکت ها مطالبه خواهد کرد و توانمندترین شرکتهای کشور که تضمین دهند خدمات پس از فروش و انتقال فناوری را ارائه دهند جهت واردات خودرو مجوز خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی واردکنندگان مجاز خودرو در پایان مهر اعلام می شود

اسامی واردکنندگان مجاز خودرو در پایان مهر اعلام می شود