مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-07سياسي

امنیت خط قرمز پلیس است


فرمانده انتظامی شهرستان اردستان شعار امسال فراجا را «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» عنوان کرد و گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و اگر هر شخصی در هر مکانی به امنیت مردم خدشه ای وارد کند پلیس با اقتدار برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، مصطفی صادق زاده فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت:امروزه فرمانده انتظامی کشور در راه حفاظت از جان ،مال و ناموس مردم و پاسداری از ارزش های والای انقلاب و آرمان های شهدا با وجود کارکنان خدوم، زحمتکش و مظلوم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی شعار امسال فراجا را پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس عنوان کرد و افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و اگر هر شخصی در هر مکانی به امنیت مردم خدشه ای وارد کند پلیس با اقتدار برخورد خواهد کرد.

صادق زاده با اشاره به اتفاقات اخیر،گفت: اقدامات انجام شده توسط دشمن بر هیچ کس پوشیده نیست اما با گذشت حدود بیست روز از شروع اغتشاشات توسط عوامل فریب خورده، پلیس تحت هیچ شرایطی از اقدامات پیشگیرانه خود کناره گیری نکرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چندین قبضه سلاح غیرمجاز و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر،خاطرنشان کرد:در شش ماه اول امسال صد درصد کاهش جرائم خشن را در شهرستان داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خط قرمز پلیس است

امنیت خط قرمز پلیس است