مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-07سياسي

حماسه شهدای خلیج فارس در کتب درسی درج شود


درج نام و عملیات غرورآفرین شهید مهدوی و شهدای خلیج فارس در کتب درسی هم مطالبه دور از انتظاری نیست که امیدوارم با پیگیری های استاندار محترم در سطح وزارت آموزش و پرورش این مهم هم محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام علی زاهد دوست در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورموج با تبریک آغاز هفته فراجا، اظهار داشت: بنده از طرف خود و همه مردم قدرشناس از زحمات و مجاهدت های شبانه روزی فراجا در عرصه امنیت و خدمت به مردم، تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه فراجا طی ماه های اخیر چندین شهید تقدیم امنیت کشور کرده است، گفت: این مهم هم محقق شود.

حجت الاسلام زاهد دوست گفت: نامگذاری یک خیابان و یا میدان در سطح شهرستان های مختلف استان و حتی در تهران بنام شهید مهدوی و شهدای خلیج فارس نیز قابل پیگیری است که ان شاءالله به نتیجه برسد.

امام جمعه دشتی بیان کرد: البته پیشنهاد می کنم این اقدام را از شهرستان دشتی شروع کنیم در همه شهرها و روستاهای شهرستان خیابان، میدان و یا بنایی را به این نام مبارک نام گذاری کنند.

وی گفت: از مجموع اقدامات انجام شده در ستاد برگزاری امسال تشکر می کنم اما پیشنهاد می کنم در سطح مدارس و مساجد نادر مهدوی را منحصر در 16 مهر نبینیم بلکه نهضت معرفی شهید مهدوی و شهدای خلیج فارس فعال شود و دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه شهدای خلیج فارس در کتب درسی درج شود

حماسه شهدای خلیج فارس در کتب درسی درج شود