مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-07سياسي

انتقاد امیرعبداللهیان از تعرض به سفیر ایران و عدم حضور به موقع پلیس دانمارک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) 15 مهر ماه و در پی ورود غیرقانونی یک مهاجم مسلح به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، - وزیر امور خارجه در پی تعرض صورت گرفته به سفیر و سفارت ایران در کپنهاگ گفت: مایه تاسف است که در قلب اروپا تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) 15 مهر ماه و در پی ورود غیرقانونی یک مهاجم مسلح به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، در گفت وگوی تلفنی با خانم افسانه نادی پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، وضعیت ناشی از ورود غیرقانونی مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک و حمله وی به سفیر کشورمان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است رسانه های دانمارک بعد از این تعرض از استقرار نیرو های پلیس این کشور در محل سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاگ خبر دادند.

 توضیح تعرض صورت گرفته از زبان سفیر ایران خانم نادی پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک هم در تماس تلفنی امیرعبداللهیان در توضیح شرح ماوقع گفت: فرد مهاجم پس از ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امیرعبداللهیان از تعرض به سفیر ایران و عدم حضور به موقع پلیس دانمارک

انتقاد امیرعبداللهیان از تعرض به سفیر ایران و عدم حضور به موقع پلیس دانمارک