مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-07سياسي

انتقاد امیرعبداللهیان از تعرض به سفیر ایران در دانمارک و عدم حضور به موقع پلیس


وزیر امور خارجه با انتقاد از عدم تامین امنیت سفیر و سفارت ایران در کپنهاگ گفت: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در توضیح شرح ماوقع گفت: فرد مهاجم پس از ورود به محوطه سفارت، در حالی که سلاح سرد در دست داشت ضمن تهدید، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارات به خودروهای مستقر در پارکینگ سفارت کرد.

  سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین یادآور شد: متاسفانه برغم هشدارهای رسمی قبلی، پلیس دانمارک با تاخیر فراوان خود را به سفارت رساند.

  وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت وگوی تلفنی با انتقاد شدید از عدم تامین امنیت سفیر و سفارت کشورمان در کپنهاگ، اظهار داشت: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی کند.

گفتنی است در دو هفته اخیر و پس از ناآرامی ها در داخل کشور، جمعی از اغتشاشگران ضد ایرانی هم مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در برخی از کشورها تجمع کرده و دست به اقدامات خشونت آمیز زدند که با برخورد پلیس های این کشورها مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امیرعبداللهیان از تعرض به سفیر ایران در دانمارک و عدم حضور به موقع پلیس

انتقاد امیرعبداللهیان از تعرض به سفیر ایران در دانمارک و عدم حضور به موقع پلیس