مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-07سياسي

مسوولان، از فعالان فرهنگی حمایت کنند/ کمبود مسجد در فازهای جدید پردیس


در فازهای 8، 5، 9 و11 مسکن مهر که جمعیت بالای چند صد هزار نفری و حدود 50 هزار دانش آموز در آن ساکن شده اند، فقط یک مسجد وجود دارد و این فازها بدون فعالیت های فرهنگی رها شده اند که لازم است وزیر راه و شهرسازی رسیدگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک روز است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: خط قرمز کشور امنیت مردم است و در این رابطه هیچ جای مسامحه نیست و باقی مباحث مانند حجاب، گشت ارشاد، فوت خانم امینی و غیره فرع این ماجرا است.

وی اضافه کرد: رهبری اندازه سلبریتی ها را نیز مشخص کردند و فرمودند؛ اول اینکه قاطبه هنرمندان انقلابی اند و دوم اینکه برخی مواضع دشمن شادکن از جهت تأثیر عمومی بی ارزش است و سوم اینکه تعیین مجرمانه بودن مواضع با عدلیه است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فضای مجازی ما غیربومی است، تصریح کرد: درخصوص جهاد تبیین و امور فرهنگی و بسترسازی برای فعالیتهای دینی و فرهنگی به طور متحد و هماهنگ عمل نشده است.

وی ادامه داد: در فازهای 8، 5، 9 و11 مسکن مهر که جمعیت بالای چند صد هزار نفری در آن ساکن شده اند، فقط یک مسجد وجود دارد و مدارس و آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان، از فعالان فرهنگی حمایت کنند/ کمبود مسجد در فازهای جدید پردیس

مسوولان، از فعالان فرهنگی حمایت کنند/ کمبود مسجد در فازهای جدید پردیس