مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-07سياسي

مسؤولان برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت وگو ایجاد کنند


خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه مسؤولان برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت وگو ایجاد کنند گفت: در فضای پیش آمده از دوقطبی سازی پرهیز کنیم و سعی کنیم فریب خوردگان را توجیه کنیم و آنها را به انقلاب برگردانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا مهمترین مسئله و پایه اصلی زندگی است و موضوع ازدواج، تربیت فرزند و مسائل خانواده مورد توجه قرآن کریم بوده و مسئله زوجیت نیاز عالم موجود و تشکیل خانواده نیاز فطری و ذاتی بشر است.

  وی گفت: نماز جمعه قرارگاه یاران امامت و ولایت است و در مسیر درست نباید از هیچ فتنه ای ترسید و هراس داشت.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به مراسم دانشگاه افسری افزود: حضور مقام معظم رهبری در این مراسم و سخنرانی مقتدرانه ایشان نشان دهنده قدرت الهی است و چشم دشمن از این حرکت کور شد.

  وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن با اقتدار کشور مشکل دارد و ایران در حال پیشرفت و قوی موجب عصبانیت دشمن شده و پیشروی های ایران در عرصه های مختلف مانند فناوری نانو، سلول های بنیادی، قدرت نظامی، سوادآموزی، پژوهش ها، اختراعات، تولید علم و پزشکی در دنیا بخشی از موفقیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت وگو ایجاد کنند

مسؤولان برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت وگو ایجاد کنند