مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-07بين الملل

به اقدامات محدود کننده علیه مردم ایران پاسخ خواهیم داد


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان قطعنامه اخیز پارلمان اروپا را مداخله جویانه و متضمن پیشداوری های یک جانبه و بی پایه در قبال جمهوری اسلامی ایران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به قطعنامه مداخله جویانه روز گذشته (پنجشنبه ) پارلمان اروپا، اظهار داشت این قطعنامه متضمن پیشداوری های یک جانبه و بی پایه در قبال جمهوری اسلامی ایران است و لذا از اساس مردود و فاقد ارزش است.

وی گفت؛ این قطعنامه برغم ادعاهای مطرح شده در آن، در حالی مقابله ضروری با اقدامات خشونت بار سازماندهی شده و تعرض به اموال عمومی و جان و مال مردم را تحت عناوین ساختگی ناعادلانه به باد انتقاد می گیرد که طراحان و تحریک کنندگان اغتشاشات، عمدتا از منشأ اروپا به اقدامات خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران دست می زنند.

وی اظهار داشت: پارلمان اروپا با صدور این قطعنامه نشان داد که به رفتار گزینشی خود در قبال ملت بزرگ ایران ادامه می دهد، زیرا یکبار هم دیده نشد که این پارلمان برغم ادعاهای پرطمطراق، قطعنامه ای حقوق بشری در مخالفت با تحریم های ضد بشری حداکثری علیه مردم ایران صادر کند.

کنعانی افزود، موضوع درگذشت خانم مهسا امینی که بر اساس الزامات قانونی داخلی و نظر مقامات عالیه کشور و نه خوشامد سایرین، تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اقدامات محدود کننده علیه مردم ایران پاسخ خواهیم داد

به اقدامات محدود کننده علیه مردم ایران پاسخ خواهیم داد