مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-07سياسي

آیت الله اراکی: اغتشاشات اخیر ایمان ما به خباثت دشمنان را بیشتر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه بعد از خلقت رسول اکرم (ص) و اهل بیت ایشان، بزرگترین رویداد جهان هستی ظهور است، بیان کرد: اساس جامعه و جهت گیری بشر و حرکت و رسیدن به این دوره پایانی، بر پایه دو میثاق اطاعت و نصرت است.

وی با بیان اینکه طلاب وظیفه دارند مردم را در پایبندی به این دو میثاق یاری کنند، یادآور شد: وحدت در جامعه اسلامی یکی از عناصر آماده سازی امت برای یاری امام زمان (عج) است.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه همه جامعه اسلامی باید بدانند که محبت اهل بیت (ع) اساس اسلام است، اضافه کرد: باید مسئله شهادت سیدالشهدا (ع) در همه جامعه اسلامی تبیین و فرهنگ شود و این خون خواهی مربوط به یک انتقام نیست، این بازگشت به معنای توبه و بازگشت به خانه رسول خداست.

وی با اشاره به اینکه مؤذن یوم القیامه علی بن ابیطالب (ع) است، بیان کرد: در جهان اسلام عترت کشته شد، کتاب پاره پاره و مسجد معطل شد؛ ای مسلمانان دنیا چشم و گوش شما کجاست؟ مسجدالحرام خدا امروز دست کیست؟ عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه اگر مسجد الحرام و مسجد النبی به اهلش بازگشت، آن وقت مسجدالاقصی هم به اهل آن باز می گردد، گفت: امام حسین (ع) پسر پیامبر (ص) است و فقط متعلق به شیعه نیست بلکه متعلق به مسلمانان است؛ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اراکی: اغتشاشات اخیر ایمان ما به خباثت دشمنان را بیشتر کرد

آیت الله اراکی: اغتشاشات اخیر ایمان ما به خباثت دشمنان را بیشتر کرد