مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-07سياسي

فراجا در ناآرامی های اخیر اقدام هوشمندانه ای داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت و اقتدار ایران زمین مرهون جان فشانی و ایستادگی رادمردان و شیرزنانی است که در سایه سار مجاهدت و شجاعتشان، محیطی امن و فضایی مناسب برای رشد و توسعه همه جانبه این سرزمین فراهم شده است.

وی بیان کرد: در این میان، نیروی انتظامی به عنوان نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از وجود جوانانی پاک دل و عاشق میهن، سهمی بارز در ایجاد آرامش و برقراری نظم و امنیت در اقصی نقاط ایران اسلامی بر عهده داشته و همواره به عنوان تکیه گاهی مطمئن برای مردم این کشور ایفای نقش کرده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: نیروی انتظامی با تکیه بر آرمان ها و ارزش های الهی و پیروی از ولایت، همواره با اقتدار و صلابت و در عین حال عقلانیت و رأفت اسلامی و با بهره گیری از اعتماد و مشارکت مردم، گام هایی بلند و اساسی در راستای ارتقای همبستگی ملی، نشاط اجتماعی و قانون گرایی برداشته است.

هاشمی بیان کرد: پرواضح است که اقدام مناسب و هوشمندانه این جان برکفان در حوادث و بحران های مختلف اجتماعی ازجمله در جریان ناآرامی های اخیر کشور، موجب شد تا علاوه بر شکست توطئه و فتنه دشمنان و جریان های معاند و بدخواه نظام در سوءاستفاده از مطالبات و اعتراضات مردم، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا در ناآرامی های اخیر اقدام هوشمندانه ای داشت

فراجا در ناآرامی های اخیر اقدام هوشمندانه ای داشت