مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-07سياسي

تغییر مداوم شهردار رشت تأثیر منفی در ساماندهی پسماند سراوان دارد


عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ثبات مدیریت شهری در شهر رشت و تأثیر منفی آن بر عدم حل مشکل پسماند سراوان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در این خصوص جلسات متعددی را با وزیر آموزش و پرورش برگزار کرده و طبق وعده وزیر مقرر شد تا این مبلغ در چندین مرحله به بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت شود ولی این به معنای  قسطی بودن این پرداخت ها نیست.

وی با تأکید بر لزوم و اهتمام دولت و مجلس در خصوص حل معضل پسماند سراوان گفت: هر هفته جلسه ای در خصوص حل معضل پسماند در استان گیلان برگزار می شود ولی متأسفانه تعلل هایی در این خصوص مثل عدم تکمیل بهسازی پسماند سراوان به دلیل تغییر شهردار رشت انجام شده که به هیچ عنوان قابل پذیرش نمی باشد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ثبات مدیریت شهری در شهر رشت و تاثیر منفی آن بر عدم حل مشکل پسماند سراوان افزود: عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به ساماندهی پسماند سراوان می زند.

احمدی با ابراز امیدواری از عدم ورود پسماند به سراوان تا پایان سال بیان کرد: بر اساس وعده رییس جمهور، وزطر کشور و استاندار بسیار امیدوارم تا پایان امسال دیگر هیچ زباله ای وارد سراوان نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مداوم شهردار رشت تأثیر منفی در ساماندهی پسماند سراوان دارد

تغییر مداوم شهردار رشت تأثیر منفی در ساماندهی پسماند سراوان دارد