مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 10:422022-10-07سياسي

تاکید رییس جمهور قرقیزستان بر پایبندی بر منشور سازمان ملل متحد


رییس جمهور قرقیزستان در دیدار هماهنگ کننده جدید سازمان ملل متحد گفت: این کشور به رعایت اهداف و اصول شناخته شده جهانی مندرج در منشور سازمان ملل متحد پایبند خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان با آنت گراو هماهنگ کننده جدید سازمان ملل متحد در بیشکک دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، گراو استوارنامه خود را به رییس جمهور قرقیزستان تقدیم کرد.

جباراف با تبریک انتصاب گراو به این سمت، از دفتر سازمان ملل در قرقیزستان به دلیل کمک های ارائه شده به این کشور قدردانی کرد.

وی با اشاره به سطح بالای همکاری بین قرقیزستان و آژانس های سازمان ملل، در مورد اصلاحات در حال انجام در این کشور مطالبی را بیان کرد.

رییس جمهور قرقیزستان تأکید کرد که این کشور به رعایت اهداف و اصول شناخته شده جهانی مندرج در منشور سازمان ملل متحد پایبند بوده و خواهد بود.

نماینده سازمان ملل  نیز در این دیدار سی امین سالگرد عضویت قرقیزستان در این سازمان را تبریک گفت و تأکید کرد که این فرصتی منحصر به فرد برای تعمیق و گسترش همکاری ها است.

 وی همچنین از ابتکارات قرقیزستان در چارچوب قطعنامه تصویب شده در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد مبنی بر اعلام سال بین المللی توسعه پایدار کوهستانی در سال 2022 و اعلام سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور قرقیزستان بر پایبندی بر منشور سازمان ملل متحد

تاکید رییس جمهور قرقیزستان بر پایبندی بر منشور سازمان ملل متحد