مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-07سياسي

اهمیت دریافت نظرات کارشناسی در پرونده های حوادث اخیر


دادستان کل کشور باتاکید بر اهمیت دریافت نظرات کارشناسی درپرونده های قضایی به ویژه درپرونده های حوادث اخیرگفت: زمانی که مبانی کارشناسی بر پایه مبانی علمی باشد قاضی خودش را ملزم به تبعیت از آن می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در بیست و دومین همایش دادستان های مراکز استان که صبح امروز در مجتمع شهید بهشتی تهران برگزار شد، گفت: آغاز ولایت و امامت حضرت بقیه الله اعظم را به محضر مقدس و ملکوتی و و تبریک این هفته به پرسنل این سازمان بیان کرد: بنده از طرف خودم و همه همکاران به این نیروهای خدمتگزار همیشه در میدان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از زحمات و تلاش های این عزیزان که ارتباط آنها با دستگاه قضایی یک ارتباط تنگاتنگ است، تقدیر و تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: مسئولان نیروی انتظامی زحمات و گام های مؤثری را تحت زعامت فرماندهی کل قوا دارند و در ایجاد امنیت چه در مرزها و چه در شهرها جانفشانی می کنند و هزینه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به حوادث اخیر در کشور بیان کرد: در همین حوادث تعدادی از این عزیزان به دست اراذل و اوباش و خائنین به ملت و مملکت به شهادت رسیدند و عده ای از آنها در این جریانات مصدوم و مجروح شدند و وظیفه همه ما این است که از زحمات این عزیزان قدردانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت دریافت نظرات کارشناسی در پرونده های حوادث اخیر

اهمیت دریافت نظرات کارشناسی در پرونده های حوادث اخیر