مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-07سياسي

سهرورد می تواند به منطقه هدف گردشگری تبدیل شود/برگزاری نخستین جشنواره گردو


رییس شورای اسلامی شهر شهرورد معرفی شهر سهرورد را به عنوان یکی از اماکن تاریخی و گردشگری یکی از اهداف مهم جشنواره برشمرد و گفت: شهر سهرورد با توجه به وجود اماکن تاریخی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جشنواره گردوی به میزبانی شهر تاریخی و گردشگری سهرورد و با حضور مردم و مسوولان رسما کار خود را آغاز کرد.

نخستین جشنواره گردو(گردکان) برای نخستین بار در استان و در شهر سهرورد به صورت استانی، طی روز های 14، 15 و 16 مهر ماه در حال برگزاری است.

داود قهرمانی، شهردار سهرورد در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به همه مهمانان و بازدید کنندگان جشنواره گردو، برگزاری این جشنواره را سر آغازی در راستای معرفی ظرفیت های بالای شهر سهرورد برشمرد و گفت: در تلاش هستیم تا منطقه و شهر سهرورد را به جایگاه اصلی و واقعی خود برسانیم.

شهردار سهرورد با بیان اینکه سهرورد ظرفیت های فراوانی دارد، افزود: امیدواریم بتوانیم سهرورد را به یکی از قطب های اصلی استان و کشور تبدیل کنیم.

وی جذب سرمایه گذار به منطقه را از اهداف و برنامه های مهم خواند و ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود کشاورزی و باغی شهر سهرورد ایجاد واحدهای صنایع بسته بندی و فرآوری می تواند در زمینه توسعه و پیشرفت شهر گامی بزرگ و موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهرورد می تواند به منطقه هدف گردشگری تبدیل شود/برگزاری نخستین جشنواره گردو

سهرورد می تواند به منطقه هدف گردشگری تبدیل شود/برگزاری نخستین جشنواره گردو