مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-07بين الملل

مرکل: صلح پایدار در اروپا تنها با مشارکت روسیه امکان پذیر است


صدراعظم سابق آلمان ضمن توصیه به جدی گرفتن سخنان پوتین، تاکید کرد که اروپا تنها با مشارکت روسیه می تواند به صلح پایدار دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنگلا مرکل صدراعظم سابق رییس جمهور روسیه باید بسیار جدی گرفته شود.

  مرکل گفت: به همه ما اکیداً توصیه می شود که کلمات را به جای آن که از ابتدا به عنوان بلوف دسته بندی کنیم، جدی بگیریم.

  پیش تر، جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلیس گفته بود بریتانیا به دقت تهدیدات اتمی ولادیمیر پوتین را پیگیری می کند اما در عین حال مدعی شد وی سابقه طولانی در استفاده از ادبیات تند دارد.

  فضاسازی اخیر درباره تهدید اتمی مسکو در حالی است که کرملین ادعای رسانه های انگلیسی و ایتالیایی در مورد آزمایش اتمی روسیه را رد کرده است.

روزنامه انگلیسی تایمز دوشنبه  مدعی شد که ائتلاف نظامی ناتو به اعضای خود هشدار داده روسیه قصد دارد در مرز اوکراین آزمایش اتمی انجام دهد.

روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا نیز مدعی شد که ناتو با ارسال اطلاعاتی به کشورهای عضو نسبت به ماموریت زیردریایی اتمی روسی به نام بلگورود که حامل ابر اژدر اتمی است، هشدار داده است.

  وادیم اسکیبیتسکی معاون سازمان اطلاعات اوکراین نیز در اظهارنظری خطر استفاده روسیه از سلاح اتمی علیه اوکراین را بسیار بالا توصیف کرد و مدعی شد برای مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکل: صلح پایدار در اروپا تنها با مشارکت روسیه امکان پذیر است

مرکل: صلح پایدار در اروپا تنها با مشارکت روسیه امکان پذیر است