مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-07اقتصادي

نیروگاه برق شیروان باید به خط لوله انتقال سوخت متصل شود


نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: در فصل پاییز و زمستان بیشترین تامین سوخت برای نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان انجام می شود و سوخت رسانی به صنایع استان با مشکل مواجه می شود به همین دلیل این نیروگاه باید به خط لوله انتقال سوخت متصل شود.

- محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در گفت وگو با خبرنگار فارس  در بجنورد اظهار کرد: تولید برق در نیروگاه شیروان برای خراسان شمالی یک فرصت است که میزان بهره مندی استان از این سرمایه در واقع نیازمند تعاملات بین دستگاهی است.

وی گفت: سوخت موردنیاز برای نیروگاه برق شیروان به صورت ترکیبی از گاز طبیعی و سوخت های جایگزین همچون گازوییل است، همچنین سیکل های ترکیبی از محل گرمایش حاصل شده برای تولید از توربین های برق بهره مند می شوند.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی افزود: در فصل زمستان با افزایش میزان مصرف و کمبود گاز، نیروگاه برای تولید برق به ظرفیت سوخت جایگزین نیاز دارد.

وی بیان داشت: در استان خراسان شمالی به دلیل عدم اتصال به خط انتقال سوخت، در فصل های سرد سال بیشترین تامین سوخت برای نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان انجام می شود و عملا سوخت رسانی به برخی از صنایع استان با مشکل مواجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه برق شیروان باید به خط لوله انتقال سوخت متصل شود

نیروگاه برق شیروان باید به خط لوله انتقال سوخت متصل شود