مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-07سياسي

فرمانده مرزبانی اقتدار ایران چشم دشمنان را کور کرده


فرمانده مرزبانی فرماندهی انتظامی کشور گفت: اقتدار روزافزون ایران اسلامی که مرهون ایثارو از خودگذشتگی شهدای انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز اطلاع ‎رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با خانواده شهید احمد توکلی کوچکسرایی، از شهدای مرزبان نیروی انتظامی در شهرستان قرچک گفت: اقتدار روزافزون ایران اسلامی مرهون خون با برکت شهیدانی است که در راه دفاع از امنیت کشور، از همه هستی خود دست کشیدند.

وی افزود: از زمان شکل گیری نهضت امام راحل علیه رژیم ستم شاهی تا کنون، مردم ایران شهدای بسیاری را تقدیم راه اسلام و انقلاب کردند و عزتی که امروز کشور به آن افتخار می کند نتیجه همین ایثارها و از خودگذشتگی های جوانان این مرز و بوم است.

گودرزی با تقدیر از ایثار خانوده معظم شهدا در پرورش فرزندانی انقلابی گفت: شهدای ایران اسلامی، در خانواده هایی با ایمان و در دامن پاک مادرانی نجیب و صبور پرورش یافته اند که با دنبال کردن مسیر نهضت عاشورا و با مجاهدت، از انقلاب اسلامی حراست کردند.

وی تصریح کرد: مادران شهدا با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) در تربیت فرزندانی انقلابی و نیز تأسی به حضرت زینب (س) در پیشه کردن صبر در مصیبت ها، خط سرخ شهادت را دنبال کرده و با پرچمداری آرمان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی اقتدار ایران چشم دشمنان را کور کرده

فرمانده مرزبانی اقتدار ایران چشم دشمنان را کور کرده