مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-07اجتماعي

جاده های چالوس و هراز امروز یکطرفه می شوند


جاده های چالوس و هراز امروز در صورت مشاهده ترافیک سنگین یکطرفه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 مهرماه در محور های مواصلاتی استان مازندران به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ جهان تاب افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محور های مواصلاتی استان ممنوع است.

او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر تا 24 امروز جمعه 15 مهر ماه از کرج - ابتدای آزاد راه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از 6 صبح تا ساعت 24 جمعه 15 مهر ماه از این محور ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 شب جمعه 15 مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های چالوس و هراز امروز یکطرفه می شوند

جاده های چالوس و هراز امروز یکطرفه می شوند