مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:372022-10-06اقتصادي

تسهیل نقدشوندگی و انجام معاملات روان در بازار متشکل ارزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «امیر هامونی» مدیرعامل بازار متشکل ارزی درباره وضعیت بازار متشکل ارزی و افزایش نرخ ارز در این روزها، - مدیرعامل بازار متشکل ارزی با بیان اینکه معاملات در این بازار به صورت روان در حال انجام است، گفت: هدف بازارگردان در این روز ها نقدشوندگی بیشتر در بازار و پاسخ به نیاز متقاضیان بازار ارز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر هامونی مدیرعامل بازار متشکل ارزی درباره وضعیت بازار متشکل ارزی و افزایش نرخ ارز در این روزها، اظهار داشت: هدف بازارگردان در این روز ها نقدشوندگی بیشتر در بازار و پاسخ به نیاز متقاضیان بازار ارز است.

وی ادامه داد: مهم ترین عامل موثر بر بازار متشکل ارزی جو روانی حاکم است که مقطعی بوده و نوساناتی را در قیمت ارز دارد.

مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: برخلاف نوسانات نرخ ارز در بازار متشکل ارزی و افزایش نرخ ارز، مساله خاصی در این خصوص وجود ندارد.

هامونی با اشاره به انجام معاملات روان در بازار متشکل ارزی تاکید کرد: در روز های گذشته افزایش نرخ ارز در بازار طبیعی بوده است و با وجود این رشد قیمت بازار متشکل ارزی نقدشونده و روان است، نوسان ذات بازار است و با وجود این نوسان، بازار متشکل ارزی نقدشونده و حجم معاملات روان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل نقدشوندگی و انجام معاملات روان در بازار متشکل ارزی

تسهیل نقدشوندگی و انجام معاملات روان در بازار متشکل ارزی