مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:372022-10-06اقتصادي

ایران و روسیه نیازی به ارز بیگانه ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عصر امروز (پنجشنبه) در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در نشست هم اندیشی با استانداران و روسای مناطق فدراسیون روسیه، - معاون اول رییس جمهور بر گسترش صادرات و واردات و همچنین تهاتر میان تهران و مسکو تاکید کرد و گفت: ایران و روسیه دو کشور دوست و همسایه هستند و می توانند در مبادلات تجاری به جای استفاده از ارز بیگانه، از پول ملی خود استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عصر امروز (پنجشنبه) در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در نشست هم اندیشی با استانداران و روسای مناطق فدراسیون روسیه، ظرفیت های موجود در این مناطق را مفید و سازنده در جهت ارتقاء سطح همکاری ها ارزیابی کرد و افزود: گزارش روسای مناطق روسیه نشان می دهد که توسعه مناسبات تجاری میان دو کشور امری دست یافتنی است.

معاون اول رییس جمهور از استانداران و روسای مناطق روسیه خواست متناسب با ظرفیت و مزیت های خود، زمینه توسعه همکاری با استان های ایران را فراهم کنند و با این استان ها که دارای مزیت و ظرفیت متناظر هستند روابط تجاری خود را گسترش دهند.

مخبر با بیان اینکه استان های ایران و مناطق روسیه از ظرفیت های گسترده ای برای همکاری برخوردار هستند، اظهار داشت: ظرفیت ها و پتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و روسیه نیازی به ارز بیگانه ندارند

ایران و روسیه نیازی به ارز بیگانه ندارند