مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:372022-10-06اقتصادي

کشف اختلاس 68 میلیاردی در یکی از بانک های البرز


رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف یک پرونده اختلاس در یکی از بانک های استان خبر داد و گفت: ارزش اختلاس صورت گرفته در این پرونده 680 میلیارد ریال بوده که در این زمینه سه نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری با تبریک آغاز هفته فراجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی با هدف ورود جدی پلیس در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی تأسیس و در سال های اخیر اقدامات مثبتی از خود به جا گذاشته است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از زمان تاسیس، افزود: یکی از حوزه های فعالیت پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در این راستا با تلاش همکاران پرتلاش بنده در اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شش ماهه اول امسال با اجرای 12 مرحله طرح سراسری بیش از 30 میلیون عدد انواع کالا به ارزش 3 هزار و 600 میلیارد ریال کشف شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اضافه کرد: بیشتر کالاهای مکشوفه قاچاق در استان البرز مربوط به لوازم یدکی خودرو، دستگاه آلات صنعتی، خودرو و موتورسیکلت های قاچاق، اقلام اساسی و داروهای کمیاب بوده است.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به ورود جدی پلیس امنیت اقتصادی در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از 54 هکتار از زمین ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اختلاس 68 میلیاردی در یکی از بانک های البرز

کشف اختلاس 68 میلیاردی در یکی از بانک های البرز