مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:372022-10-06سياسي

مهمترین هدف دشمن «سوریه سازی» ایران است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی آغاز هفته فرماندهی انتظامی کشور را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، متن پیام سردار جلالی به شرح زیر است: برادر ارجمند سردار سرتیپ حسین اشتریفرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایرانبا سلام و تحیات وافره بدین وسیله فرارسیدن هفته گرامی داشت خدمات و مجاهدت های هم سنگران خود را در فرماندهی انتظامی کشور صمیمانه تبریک می گویم و برای همه برادران و خواهرانی که برای حفظ نظم، امنیت و انسجام ملی کشور بی دریغ خدمت رسانی می کنند آرزوی توفیق دارم.

مقارن شدن ایام نکوداشت فراجا با تلاش های برخی معاندین برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی کشور، مظلومیت توام با اقتدار کارکنان خدوم این بخش مهم از نیروهای مسلح را نشان می دهد که با صبوری و نجابت برای استقرار نظم و امنیت عمومی جان خود را برای مردم و نظام در طبق اخلاص گذاشته اند.

اکنون و پس از گذشتن چند هفته از آغاز دسیسه ها برای ناامنی در کشور به وضوح مشخص شده است که مسئله حجاب صرفا یک بهانه برای ایجاد آشوب و اغتشاش و پیگیری پروژه همیشه ناکام براندازی نظام از سوی منافقین و معاندین بوده است.

به راستی که این جریان چه زود لوای اعتراضی خود را رها و زشتی و خشونت رو عریان کرد و نشان داد که نه تنها مدافع حقوق زنان نیست بلکه به دنبال برهم زدن امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین هدف دشمن «سوریه سازی» ایران است

مهمترین هدف دشمن «سوریه سازی» ایران است