مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:372022-10-06سياسي

توصیه آیت الله نوری همدانی به فرمانده نیروی انتظامی


آیت الله حسین نوری همدانی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی گفت: ارتباط با مردم باید همراه با محبت و مهربانی باشد و با راهنمایی و اظهار محبت با آنها صحبت شود که این کار بسیار سازنده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز خبر حوزه ، وی روز پنجشنبه در دیدار فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، ضمن تبریک ایام فرخنده ماه ربیع الاول از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد نظم در جامعه تجلیل کرد و اظهار داشت: بحمدالله شما و عزیزان همراه در برقراری امنیت و ایجاد ثبات در جامعه موفق بوده اید باید توجه داشت هر قدم شما در ثبات امنیت و ایجاد آرامش عبادت است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: در این جریانات اخیر دشمنان با صرف هزینه های گزاف و تبلیغات وسیع از رسانه های معاند سعی در ضرب زدن به نظام مقدس اسلامی را داشتند.

وی افزود: در جهان کنونی این جریان حقوق بشر به صورت ابزاری در دست استکبار جهانی قرار گرفته تا بدین وسیله خواسته های نا مشروع خویش را بر ملت های آزادی خواه تحمیل کنند.

این مرجع تقلید در ادامه توجه به مردم را سرلوح کار مسئولین در نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: حضرت امیرمومنان (ع) به مالک اشتر فرمودند: مهربانی به مردم و دوست داشتن آنان و لطف در حق ایشان را سرلوحه کار خود قرار بده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آیت الله نوری همدانی به فرمانده نیروی انتظامی

توصیه آیت الله نوری همدانی به فرمانده نیروی انتظامی