مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:372022-10-06بين الملل

مسکو: ایران می تواند تجربیاتش در شرایط تحریم را به اشتراک بگذارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «میخاییل میشوستین» نخست وزیر روسیه معتقد است که ایران می تواند تجربه توسعه ظرفیت های خود را در شرایط تحریم های چندین ساله غرب را با 5 کشور حاشیه دریای خزر به اشتراک بگذارد؛ - نخست وزیر روسیه امروز در دومین مجمع اقتصادی خزر گفت: ایران می تواند تجربیات خود در توسعه ظرفیت هایش در شرایط تحریم های چند ساله غرب را به اشتراک بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه معتقد است که ایران می تواند تجربه توسعه ظرفیت های خود را در شرایط تحریم های چندین ساله غرب را با 5 کشور حاشیه دریای خزر به اشتراک بگذارد؛ چون هر یک از این کشور ها در تلاش برای غلبه بر وابستگی به محصولات وارداتی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، نخست وزیر روسیه در دومین مجمع اقتصادی خزر در این باره تصریح کرد: یکی دیگر از وظایف راهبردی 5 کشور حاشیه دریای خزر، تعمیق همکاری های تجاری و تشکیل زنجیره های تولید جدید است.

هر یک از کشور های ما به دنبال غلبه بر وابستگی به محصولات وارداتی هستند و برنامه های ویژه ای برای این امر در حال اجرا است.

میخاییل میشوستین در این خصوص افزود: در روسیه و قزاقستان، لیست بخش ها و محصولات اولویت دار برای جایگزینی، تقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: ایران می تواند تجربیاتش در شرایط تحریم را به اشتراک بگذارد

مسکو: ایران می تواند تجربیاتش در شرایط تحریم را به اشتراک بگذارد