مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 18:522022-10-06سياسي

فراجا بنیان پولادین امنیت پایدار است


نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن تشکر ویژه از اقدامات شبانه روزی کارکنان پلیس، گفت: فراجا بنیان پولادین امنیت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از کارکنان انتظامی با وی، ضمن تبریک هفته فراجا به همه کارکنان انتظامی، اظهار داشت: تلاش های ارزشمند مأموران انتظامی از مرزهای کشور تا خیابان ها و کوچه های شهرها و روستاها بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه هر جا که نگرانی و یا ناامنی پیش بیاید مردم به پلیس پناه می برند، افزود: انصافا با این همه توطئه هایی که از ناحیه دشمنان متوجه ایران اسلامی می شود، کارکنان فراجا نیرومند، قوی و ارزشی به میدان آمده اند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: کارکنان پلیس تکیه گاه ملت ایران اسلامی برای زندگی در یک جامعه امن هستند.

آیت الله دژکام با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، تصریح کرد: فراجا با همه قدرتی که دارد، همه تلاشش در  حوادث اخیر این بود که تا حد امکان کسی لطمه و صدمه نبیند که این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ساختارشکنی در جامعه را هیچ حکومتی تحمل نمی کند، افزود: فراجا در مقابل عده ای ساختارشکن شهدای گرانقدری را تقدیم کرد ولی با این وجود جان آن ساختارشکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا بنیان پولادین امنیت پایدار است

فراجا بنیان پولادین امنیت پایدار است