مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-06اجتماعي

لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان


باتوجه به ترافیک روان خودروها در محور کندوان اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده های مازندران  اظهار کرد: آمد و شد خودروها در محور کندوان به صورت پرحجم و روان است.

وی افزود: روزهای گدشته شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ورودی شمال بودیم که به همین دلیل اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان و محدودیت مقطعی در محور هراز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنج شنبه 14 و جمعه 15 مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه است که محدودیت امروز باتوجه به وضعیت هادی تردد اجرا نشد.

جهان تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی ها از محور هراز اشاره و تصریح کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز پنج شنبه 14 و جمعه 15 ماه جاری از محور هراز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان

لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان