مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-06اجتماعي

هلال احمر: 6500 بسته غذایی میان زلزله زدگان خوی توزیع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند که پیش از ظهر امروز به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی سفر کرده، - رییس جمعیت هلال احمر با حضور در روستا های آسیب دیده زلزله خوی گفت: علاوه بر اینکه تاکنون بیش از 1300 دستگاه چادر امدادی برای اسکان زلزله زدگان توزیع شده، 6500 بسته غذایی 72 ساعته نیز میان خانوار های متاثر از زلزله در این روستا ها توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند که پیش از ظهر امروز به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی سفر کرده، در بازدید از روستا های آسیب دیده و همچنین روند امدادرسانی به حادثه دیدگان اظهار داشت: خسارت های ناشی از زلزله به ساختمان ها و زیرساخت ها بالاست و بسیاری از منازل در روستا های نزدیک به کانون زلزله دیگر قابل سکونت نیست.

وی افزود: هلال احمر در برخی مناطق، اردوگاه اسکان اضطراری برپا کرد، اما به دلیل اینکه مردم تمایل ندارند دورتر از منازل خود ساکن باشند، به هر خانوار آسیب دیده چادر اسکان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه اکنون توزیع اقلام زیستی و بسته های غذایی 72 ساعته میان خانوار های زلزله زده و آسیب دیده در خوی در جریان است، گفت: تیم های امدادی هلال احمر در روستا ها حضور دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر: 6500 بسته غذایی میان زلزله زدگان خوی توزیع می شود

هلال احمر: 6500 بسته غذایی میان زلزله زدگان خوی توزیع می شود