مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-06اجتماعي

افتتاح 3 مرکز بزرگ تربیتی، آموزشی و درمانی ویژه معتادان متجاهر در تهران


مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح 3 مرکز بزرگ تربیتی، آموزشی و درمانی ویژه معتادان متجاهر تحت عنوان «یاورشهر» طی شنبه هفته آینده خبر داد.

- احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره راه اندازی مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهر اظهار داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر مدتی پیش اعلام کرد که حدود 9 هزار ظرفیت برای نگهداری معتادان متجاهر که اکثر منع پذیرش دارند نیاز است.

وی افزود: جهت رفع این مشکل شهرداری تهران وعده داد حدود 5000 ظرفیت برای نگهداری این افراد فراهم کند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته طی 6 تا 7 ماه گذشته 6 مرکز یاور شهر افتتاح شد و شنبه هم یاور شهر شماره 7،8 و 9 به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه یاور شهر شماره 9 یکی از بزرگترین مراکز نگهداری معتادان متجاهر خواهد بود، گفت: فاز نخست این مرکز ظرفیت نگهداری 1500 معتاد متجاهر و فاز دوم آن ظرفیت نگهداری 2500 معتاد متجاهر را دارد و در مجموع بیش از 4 هزار نفر امکان نگهداری در این مرکز را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 مرکز بزرگ تربیتی، آموزشی و درمانی ویژه معتادان متجاهر در تهران

افتتاح 3 مرکز بزرگ تربیتی، آموزشی و درمانی ویژه معتادان متجاهر در تهران