مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-06سياسي

لزوم استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنعت هوایی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز روح الله دهقانی فیروز آبادی؛ سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید رضا فاطمی امین؛ - سرپرست معاونت علمی و فناوری رییس جمهور گفت: برنامه جدی معاونت علمی کمک به بازارسازی برای این جریان ها و نخبگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز روح الله دهقانی فیروز آبادی؛ سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید رضا فاطمی امین؛ وزیر صمت و سیدحسن قدسی پور؛ رییس دانشگاه امیرکبیر در مراسم رونمایی از طراحی هواپیمای ملی ایران جت 72 در دانشگاه امیر کبیر حضور پیدا کردند.

روح الله دهقانی فیروز آبادی؛ سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: در سال های گذشته در کشور توانمندی های خیلی خوبی در حوزه هوا فضا و صنایع هوایی شکل گر فت و دانشگاه ها، دانشکده ها، دانشجویان و اساتید بسیار خوبی هستند که توانمندند و تجربه کردند و اکثرشان در صنایع مختلف تجربه کار دارند.

وی ادامه داد: برنامه ای که دنبال می شود، تشکیل تیم ها و هسته های مختلف و استادان و دانشجویان و همین طور استفاده از شرکت های دانش بنیانی که علاقه مند به حوزه صنایع هوایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنعت هوایی کشور

لزوم استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنعت هوایی کشور