مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 11:422022-10-06سياسي

پویایی فضای دانشگاه با حضوردانشجویان فعال در جلسات بحث و گفت وگو میسر است


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزدگفت: لازمه حیات و پویایی فضای دانشگاه، حضور و مشارکت دانشجویان فعال و با نشاط در جلسات نقد و بحث و گفتگو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، هادی حیدری نیا ضمن طبیعی دانستن وجود برخی اختلاف سلیقه ها و تفاوت دیدگاه های دانشجویان و اساتید در موضوعات مختلف، دانشگاه را بهترین بستر برای بحث و گفتگو و تضارب آراء دانست.

  وی با اشاره به توصیه های مکرر مقام معظم رهبری، بر تقویت کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ضمن دعوت از کلیه فعالان دانشگاهی اعم از دانشجویان و اساتید برای مشارکت در برگزاری جلسات گفت وگو محور در سطح دانشگاه، آمادگی دارد زمینه و مقدمات لازم اعم از مجوزهای قانونی و تأمین فضای مورد نیاز برای برگزاری جلسات بحث و گفتگو در قالب مناظره، پرسش و پاسخ، تریبون آزاد و کرسی های آزاد اندیشی را فراهم کند، دبیر هیأت نظارت بر تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی یزد تصریح کرد: لازمه حیات و پویایی فضای دانشگاه، حضور و مشارکت دانشجویان فعال و با نشاط در جلسات نقد و بحث و گفت وگو است.

حیدری نیا با اشاره به شرایط ایجاد شده در دانشگاه بعد از محدودیت های کرونایی، از آمادگی مجموعه های حوزه دانشجویی دانشگاه نظیر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی فضای دانشگاه با حضوردانشجویان فعال در جلسات بحث و گفت وگو میسر است

پویایی فضای دانشگاه با حضوردانشجویان فعال در جلسات بحث و گفت وگو میسر است