مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-06دانش

ریشه اتفاقات اخیر در کشور در بیرون از مرزها طراحی شده بود


رییس سابق دانشگاه آزاد استان کرمان گفت: ریشه اتفاقات اخیر در کشور در بیرون از مرزها و به وسیله آمریکا و اسراییل طراحی شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بافت، حمدالله منظری توکلی رییس سابق دانشگاه آزاد استان کرمان امروز با اشاره به توصیه شهدا به دفاع از آرمان های انقلاب اظهار داشت: پشت پرده اتفاقات اخیر در کشور باید دیده شود و ریشه این اتفاقات بیرون از مرزها برای کشور ایران به وسیله آمریکا و اسراییل طراحی شده است.

وی عنوان کرد: در این اتفاقات حساب افرادی که از روی احساسات و مطالبه گری که در موارد اقتصاد داشته اند و در مکان و زمان مناسبت نبوده است، با بیگانگان، معاندین، بهاییت، اراذل واوباش، سلطنت طلب ها و گروه های تکفیری جدا است و این گروه ها در دادگاه علنی محاکمه خواهند شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج) بیان کرد: اگر مردم برخورد کرده بودند و سقیفه شکل نگرفته بود، کربلا اتفاق نمی افتاد و اگر در کربلا خواص و مردم در صحنه بودند امام حسین(ع) شهید نمی شد و اگر در غیبت، شیعیان خوب عمل کرده بودند به غیبت  طولانی دچار نمی شدیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در زمان غیبت خوب عمل نکنیم ظهور را به تعویق می اندازیم، پس نگذاریم سقیفه ها برایمان چیده شود و باید هوشیار و بیدار باشیم و در زمان غیبت معرفت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه اتفاقات اخیر در کشور در بیرون از مرزها طراحی شده بود

ریشه اتفاقات اخیر در کشور در بیرون از مرزها طراحی شده بود