مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 19:172022-10-05سياسي

پشت پرده حوادت زاهدان از زبان قائم مقام اداره کل اطلاعات


قائم مقام اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: دقیقا از شهریور ماه، این خط آغاز شد در رسانه های معاند و سرویس های جاسوسی و این هیجات سازی این چنینی پیش بینی شده بود.

وی افزود: اسناد اطلاعاتی ما میگوید میز تشکیل شده مشترک موساد در کشورهای همسایه و عربی برای استان سیستان و بلوچستان هم یک نسخه ویژه طراحی کرده دارد، نسخه سیستان و بلوچستان نسخه ای است که هم نسخه قومیت و هم مذهب در آن به عنوان یک پیشران و متغیر باید پرداخته شود.

وی ادامه داد: دشمنان در طول 30 سال گذشته در برهه های مختلف با دامن زدن به مسائل قومی و مذهبی تلاش کردند موج ایجاد کرده و مردم را با دسیسه های خود همراه کنند اما موفق نشدند.

هوشیاری و بصیرت علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت شیعه وسنی آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.

این مسؤول تاکید کرد: حالا یک متغیر دیگر را به مسائل قومیت و مذهب اضافه کردند و آن مسائل ناموسی و حیثیتی است، مسئله ای ایرانیان روی آن حساس و مردم سیستان و بلوچستان نیز به حساسیت ویژه ای دارند .

وی ادامه داد: دیدید که ادعایی در چابهار مطرح شد و برخلاف اینکه در دست پیگیری قوه قضاییه قرار داشت و روند قانونی آن در حال طی شدن بود، تلاش کردند با سواستفاده از آن شروع به تولید محتوا و تحریک احساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حوادت زاهدان از زبان قائم مقام اداره کل اطلاعات

پشت پرده حوادت زاهدان از زبان قائم مقام اداره کل اطلاعات