مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 18:372022-10-05سياسي

فرماندهی انتظامی کشور همواره منشأ خدمات واقدامات ارزشمند بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، هفته فراجا را به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

- پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه و پایدار به بستری امن نیازمند است و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشورمان نیز در سایه تلاش های شبانه روزی و مخلصانه کارکنان جان بر کف فرماندهی انتظامی تحقق یافته و استمرار می یابد.

در روز های اخیر حافظان امنیت و آرامش جامعه، با اقتدار از امنیت این مرز و بوم در برابر دسیسه های دشمنان که در قالب اغتشاشات، خود را نشان داد دفاع کردند، سنگ خوردند، ناسزا و هتک حرمت شدند، اما صبوری کرده و مسیر خطیر خود را مقتدرانه تر از پیش، برای امنیت و آسایش مردم ایران اسلامی و ممانعت از تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات ادامه داده و ترجمان زیبای فاستقم کما امرت شدند.

ملت بزرگ و مظلوم، اما قوی و فهیم ایران اسلامی نیز، با بی اعتنایی به تبلیغات گمراه کننده دشمنان بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدوارتر و مستحکم تر از همیشه، فرماندهی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج را پناهگاه و مأمن خود دانسته و می دانند.

امروز ملت ایران و خانواده بزرگ نیرو های مسلح هوشیارند و می دانند دشمن اصل و اساس استقلال و قدرت و نهایتاً ایران عزیز را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهی انتظامی کشور همواره منشأ خدمات واقدامات ارزشمند بوده است

فرماندهی انتظامی کشور همواره منشأ خدمات واقدامات ارزشمند بوده است