مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-05اقتصادي

ارسال بیش از 291 هزار مرسوله پستی به خارج ایلام


از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از 291 هزار فقره مرسوله پستی از ایلام به سایر استان های کشور ارسال شده است.

- صادق غلامی مدیر کل پست استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بازاریابی فعال با تکیه بر بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات پستی که در فضای کاملا رقابتی جهت جلب اعتماد مردم و با ارائه خدمات کیفی صورت گرفته است یکی از موفقیت های بزرگ پست استان ایلام در جهت خدمات رسانی مطلوب به آحاد همشهریان و هم وطنان بوده است.

وی افزود: شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته علی رغم تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه های پستی را افزایش نداده و این امر سبب کمبود درآمد و زیان ده بودن اکثر ادارات کل پست کشور از جمله پست استان ایلام شده است.

مدیر کل پست استان ایلام بیان کرد: ارائه و تسریع در روند خدمات پستی به آحاد هم وطنان علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های مردم، باعث کاهش آلودگی هوا، روان سازی ترافیک و صرفه جویی در مصرف سوخت و حامل های انرژی شده و از سرگردانی مردم در ادارات و نهادها و سایر مکان ها جلوگیری می کند.

غلامی گفت: در راستای کاهش مدت زمان سیر مرسولات و افزایش سرعت عمل و حلب رضایت مردم با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد شرکت تدابیر لازم به منظور ساماندهی خطوط مبادله سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 291 هزار مرسوله پستی به خارج ایلام

ارسال بیش از 291 هزار مرسوله پستی به خارج ایلام