مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 17:322022-10-05سياسي

فرمانده کل ارتش: فرماندهی کل انتظامی کشور همواره منشأ خدمات برای ایران بوده است


امیر سرلشکر موسوی در پیامی ضمن تبریک هفته فراجا اظهارداشت: فرماندهی انتظامی کشور همواره منشأ خدمات و اقدامات ارزشمند برای ایران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ برادر ارجمند سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه و پایدار به بستری امن نیازمند است و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشورمان نیز در سایه تلاش های شبانه روزی و مخلصانه کارکنان جان بر کف فرماندهی انتظامی تحقق یافته و استمرار می یابد.

در روزهای اخیر حافظان امنیت و آرامش جامعه، با اقتدار از امنیت این مرز و بوم در برابر دسیسه های دشمنان  که در قالب اغتشاشات، خود را نشان داد دفاع کردند، سنگ خوردند، ناسزا و هتک حرمت شدند، اما صبوری کرده و مسیر خطیر خود را مقتدرانه تر از پیش، برای امنیت و آسایش مردم ایران اسلامی و ممانعت از تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات ادامه داده و ترجمان زیبای فاستقم کما امرت شدند.

ملت بزرگ و مظلوم اما قوی و فهیم ایران اسلامی نیز، با بی اعتنایی به تبلیغات گمراه کننده دشمنان بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدوارتر و مستحکم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش: فرماندهی کل انتظامی کشور همواره منشأ خدمات برای ایران بوده است

فرمانده کل ارتش: فرماندهی کل انتظامی کشور همواره منشأ خدمات برای ایران بوده است